קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות33
סוגי מאכליםלחם
מגזין

פיתות

פיתות
פיתות לחם יכול להיות רק הלחם שאתה מחפש. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 189 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמרים, מלח, מים חמיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. . אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 95% וזה נהדר. נסו וידוי # 14: נהגתי לדעת את זה רק על ידי "לחם כיס" ... פיתות לחם, סלט פיתות, ו Picadillo בפיתה לחם (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את השמרים והסוכר במים החמים.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מיםמים
שמריםשמרים
2
מערבבים את הקמח לכל מטרה, קמח מאפה ומלח בקערה. מערבבים בתערובת השמרים ורסק תפוחים ולוש. הבצק לא צריך להיות דביק, אבל זה לא צריך להיות יבש או. אם דביק מדי להוסיף 1 כף קמח כל המטרה עד שאתה מקבל את העקביות הנכונה. אם יבש מדי, להוסיף 1 כפות מים בכל פעם עד שאתה מקבל את העקביות הנכונה.
מרכיבים שתצטרך
קמח מאפהקמח מאפה
רסק תפוחיםרסק תפוחים
בצקבצק
מיםמים
שמריםשמרים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
להתגלגל לתוך חבל לחתוך 8 חתיכות. לעצב כל חתיכה לכדור להתגלגל החוצה עד שזה בכל מקום מ 6 עד 8 מעגל אינץ
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
4
ישנן שתי דרכים לבשל פיתות. הטעם הוא קצת שונה עם שניהם. אל
מרכיבים שתצטרך
פיתהפיתה
1
מחממים שמן זית במחבת מעל חום גבוה. כאשר כמעט עישון, מניחים פיתה במחבת ומבשלים כמה דקות בכל צד, עד כתמים חומים מתחילים להופיע. זה צריך להיראות משהו כמו טורטייה כשתסיים. שים בשקית ניילון ברגע שהוא התקרר קצת.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
טורטיהטורטיה
פיתהפיתה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
מחבתמחבת