קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

פלאן הטוב ביותר אי פעם

פלאן הטוב ביותר אי פעם
המתכון הטוב ביותר פלאן אי פעם יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-1 שעה ו 5 דקות. מתאים ל-24 מנות. מנה אחת מכילה 125 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-67 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. אם אידית חלב, סוכר, ביצים וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: פלאן פודינג פשוט שלי (Leche פלאן פיליפיני), Guavan And Cheese Flan (Flan de Guayaba y Queso), ו Flan de Arroz con Leche (פלאן פודינג אורז).

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, אלברינו, Grenache הם הבחירה העליונה שלי לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. האספסוף Tempranillo עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
אספסוף Tempranillo
אספסוף Tempranillo
תאנה טרי המשימה, שזיף אוכמניות לשאת את הערות הפרי, יחד עם ניחוחות ארוגים של עור בליה ותבלינים אפייה מתוק. טעמים של פירות כחולים, אבקת קקאו וקינמון מעילים את החיך, בעוד הטאנינים המאובקים והכפריים שבים את הגימור ויוצרים את האיזון המושלם בין הפרי והמבנה. Tempranillo נאמן-לצורה קלאסי.