קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות3
ציון בריאות12
מגזין

פלפל אפוי עם שמיר ושמנת צלפים

פלפל אפוי עם שמיר ושמנת צלפים
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו פלינדר אפוי עם שמיר וקרם צלפים. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 286 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. מתכון זה משמש 3. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ראשוני ופסקטריאני דיאטה. אם יש לכם צלפים, שמן זית, שמנת ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. עם כפית ציון 49%, המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: פלפל אפוי עם שמיר ושמנת צלפים, פלפל אפוי עם חמאת עשבי תיבול, ו קרם שמיר-צלפים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 425 מעלות צלזיוס (220 מעלות צלזיוס). מרפדים תבנית בנייר אלומיניום ומצפים בשמן זית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מסדרים פילה פלינדר על תבנית אפייה מוכנה ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
פילה פלאונדרפילה פלאונדר
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים בתנור שחומם מראש במשך 10 דקות ומפזרים באופן שווה עם שמיר. ממשיכים לאפות עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג, כ -2 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
שמירשמיר
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מערבבים שמנת חמוצה, צלפים וגרידת לימון בקערה; מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
צלפיםצלפים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מגישים דגים עם טריזי לימון ורוטב צלפים שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
רוטברוטב
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר הם הבחירות המובילות שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. אתה יכול לנסות משיק פרגון כרם פינו גרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -16 דולר לבקבוק.
כרם פרגון משיק פינו גרי
כרם פרגון משיק פינו גרי
ממוסגר על ידי חומציות לימונית קלה ומינרליות תוססת, זהפינו גרי נעשה בסגנון יבש מסורתי של צפון Italy.It הוא בעל גוף מלא באופן מפתיע,עם טעמים מרוכזים של אפרסק, זנגביל ופירות טרופיים, עם רמז של אופי שרף אורן. יין נהדר בפני עצמו, פינו גרי המשיק משתלב היטב עם מגוון רחב של מאכלים כולל פירות ים, פסטה עם רטבים קלים, אפילונקניקיות מגוררות.