קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

פנזנלה עם ארטישוק, זיתים שחורים וצלפים

פנזנלה עם ארטישוק, זיתים שחורים וצלפים
המתכון Panzanella עם ארטישוק, זיתים שחורים, צלפים יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 20 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה מנות ראשונות יש 607 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן למנה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. אם יש לכם לחם בן יום, זיתים, עלי בזיליקום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו פנזנלה עם ארטישוק וזיתים, פנזנלה עם ארטישוק, זיתים ומנצ'גו, ו תבשיל עוף פריך עם לימון, ארטישוק, צלפים וזיתים (מתכונים דומים).

הוראות

1
או לחתוך את פרוסות הלחם שלך לחתיכות 1 1/2 אינץ', או לקרוע לחתיכות בגודל ביס. ממלאים קערה גדולה עם מים קרים וטובלים את הלחם לתוך המים רק עד שהוא רטוב דרך. לסחוט את הלחם עם היד שלך להשליך את המים השריית ומניחים את הלחם בקערה גדולה המגישה.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מוסיפים את העגבניות, הבצל, השום, גבעולי סלרי ועלים, ארטישוק, זיתים, צלפים, פטרוזיליה ובזיליקום עם הלחם וזורקים קלות לערבב. בקערה קטנה, לטאטא יחד את החומץ, שמן זית, מלח ופלפל ולאחר מכן לשפוך על תערובת הלחם. לזרוק לערבב היטב, העונה עם יותר מלח ופלפל במידת הצורך, ולאחר מכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
(24 ספירה)(24 ספירה)
לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')לחמניות כריך צוללות (בערך 10 אינץ')
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחם בסגנון כפרי ישן יום, לחתוך לפרוסות 1 אינץלחם בסגנון כפרי ישן יום, לחתוך לפרוסות 1 אינץ3(חוֹרֶף)צלפים קצוציםצלפים קצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי סלרי טריים קצוציםעלי סלרי טריים קצוצים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולי סלרי, קצוץ דק (עלגבעולי סלרי, קצוץ דק (על796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)10עלי בזיליקום טריים, קרועים לחתיכותעלי בזיליקום טריים, קרועים לחתיכות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שיני שום בינוני טחון דק (אודותשיני שום בינוני טחון דק (אודות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור לפי הטעםמלח כשר ופלפל שחור לפי הטעם3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים מרוקנים ארטישוק מרופדקצוצים מרוקנים ארטישוק מרופד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים מגולענים, חתוכים לשנייםזיתים מגולענים, חתוכים לשניים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל מתוק גדול, פרוס דק (אודותבצל מתוק גדול, פרוס דק (אודות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות בשלות חתוכות לחתיכותעגבניות בשלות חתוכות לחתיכות