קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות61
מגזין

פסטה עם אספרגוס, סלמון ובזיליקום

פסטה עם אספרגוס, סלמון ובזיליקום
אספרגוס, סלמון, בזיליקום פסטן נטול גלוטן, מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 430 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם סלמון, שיני שום, fusilli אורז חום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. נסו פנה סלמון עם רוטב שמנת בזיליקום פסטו, ארטישוק ואספרגוס, פסטה שיער מלאך w / שרימפס, אספרגוס ובזיליקום, ו גבינת עיזים בזיליקום לימון ופסטה אספרגוס - 7 נקודות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים fusilli כמו החבילה מפנה. בינתיים, שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים אספרגוס ושום ומערבבים עד אספרגוס הוא פשוט רך-פריך, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים חצי וחצי, מרק, ופלפל. מביאים לרתיחה ומבשלים עד הנוזל מעובה מעט, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים סלמון, בזיליקום, ופסטה למעייל.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים מלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Lapis לונה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.