קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות1
ציון בריאות83
מגזין

פסטה פוטנסקה

פסטה פוטנסקה
פסטה פוטנסקה היא אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 1370 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 54 גרם של שומן למנה. אם יש לך עגבניות משומר, לחם פריך, ספגטי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. נסו Pastan alla puttanesca {ממש פסטה בסגנון זונה}, פסטה פוטנסקה, ו פסטה פוטנסקה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
Tenuta di Nozzole Kianti Classico Riserva (חצי בקבוק)
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים. זוגות היטב עם בשרים ורטבים פסטה בשר, עוף וגבינות קשות.