קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות95
מגזין

פרמזן-טרוטה מצופה

פרמזן-טרוטה מצופה
פורל פרמזן מצופה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 1078 קלוריות, 153 גרם חלבון ו 36 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון pescatarian מגיש 1 . זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. אם יש לכם טריזי לימון, גבינת פרמג'יאנו-רג' יאנו, טרוטת עין-הקשת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב טריזי לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בקלאווה מגולגלת כקינוח. עם כפית ציון של 91% המנה הזו יוצאת מן הכלל. מתכונים דומים: טרוטת אגוזי לוז מצופה, פורל פקאן מצופה, ו שיבולת שועל-טרוטה מצופה.

הוראות

1
מורחים את הגבינה בצלחת שטוחה וגדולה מספיק כדי להחזיק פילה פורל.לדלות כל פילה, בצד הבשר למטה, בגבינה. מסדרים את הפילה, בצד הבשר למעלה, על משטח עבודה יבש נקי מעיל עם גבינה נוספת.
מרכיבים שתצטרך
פילה פורלפילה פורל
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4 פרוסות סלמי דקות4 פרוסות סלמי דקות
2
מחממים מחבת כבדה שאינה מקל מרוססת קלות עם תרסיס בישול שאינו מקל על חום בינוני גבוה. מסדרים את הפילה, צד הבשר למטה ולא נוגע, במחבת החמה;לבשל במשך 3 דקות.הפעל את הפילה פעם אחת; לבשל 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מגישים חם עם טריזי לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון