קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

צ'אודר גבינה בתנור איטלקי

צ'אודר גבינה בתנור איטלקי
צ'אודר גבינה בתנור איטלקי דורש בערך 1 שעה ו 10 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת מכילה 505 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 31 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. גשו לסופר וקנו חלב, חמאה, אבקת שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. זה עובד טוב כמנה עיקרית. עם כפית ציון 51%, המנה הזו מוצקה. נסו צ'אודר גבינה בתנור, מרק דגים איטלקי, ו מרק הליבוט איטלקי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו ורדיצ ' יו הם אפשרויות נהדרות עבור איטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות את טנוטה די ארקנו סטראדן אל סאסו קיאנטי קלאסיקו גראן סלזיונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -50 דולר לבקבוק.
טנוטה די ארקנו סטראדה אל סאסו קיאנטי קלאסיקו גראן סלציונה
טנוטה די ארקנו סטראדה אל סאסו קיאנטי קלאסיקו גראן סלציונה
2015 היה הבציר החם המושלם-לא חם מדי, בדיוק כמו שצריך. האף משחרר מיד גוונים של יערה וריבת תות, ומסיים בגוון צמחי מרפא של רוזמרין וברוש. על החיך, כוחו של היין הזה מרשים. יש פיצוץ של טעמים, כולם ממוסגרים בחוזקה על ידי חומצות בהירות מוצקות. טעמים נשלטים על ידי חמוציות טארט פטל, נותן דרך גוונים אוכמניות חמקמק אי פעם. הגימור נשלט על ידי שעועית וניל עם פלפל שחור מתמשך וקליפת תפוז. זו שנה מרגשת עבור סנגיובזה ויש לה פוטנציאל לגיל 15-20 שנה.