קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

צ'ול סאג

צ'ול סאג
צ'ול סאג יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 324 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 20 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך שעועית חומוס, מרק עוף, תרד, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 98%. מתכונים דומים: צ'ול bhature, איך לעשות צ' ול bhatura, צ'ול bhatura, Saag Aloo - איך לעשות Saag Aloo-קארי הודי צפון, ו methi chole, איך לעשות punjabi methi chole masala.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Nigl Freiheit Gruner Veltliner עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
Nigl Freiheit Gruner Veltliner
# 48 Wine Spectator Top 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי עדין, מעט צמיג, חומציות חיה ומשולבת יפה, יורד היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים מתובלים בגימור.