קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות36
מגזין

צ'ילי ברביקיו עם תירס

צ'ילי ברביקיו עם תירס
ברביקיו צ'ילי עם תירס יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף המנה העיקרית שלך. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 508 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לך רוטב עגבניות, תירס, גבינת צ'דר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. מתכונים דומים: צ'ילי ברביקיו עם תירס, צ'ילי ברביקיו עם תירס, ו צלעות ברביקיו צ'ילי.

הוראות

1
בסיר 3 ליטר כבד, לבשל בשר ובצל מעל חום בינוני-גבוה 5 עד 7 דקות, ערבוב מדי פעם, עד בשר מבושל היטב; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מערבבים במרכיבים הנותרים למעט גבינה וצ ' יפס תירס.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
3
חום לרתיחה; להפחית את החום. מבשלים חשפו 5 עד 10 דקות, ערבוב מדי פעם, עד תירס הוא רך. מנות אישיות העליון עם גבינה וצ ' יפס תירס.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס תירסצ ' יפס תירס
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Hullabaloo זינפנדל. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Hullabaloo Zinfandel
Hullabaloo Zinfandel
2012 Hullabaloo מציג ניחוחות של בויזנברי, שוש ופלפל לבן על האף, עם טעמים מובנים היטב של דובדבן בר, אוכמניות, קולה ופרי פטל שולט החיך ומסתיים עם קורטוב נחמד של תבלין על הגימור. יין זה ימשיך להזדקן בחינניות במשך 5-7 השנים הבאות.