קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

צ'ילי הודו ברביקיו

צ'ילי הודו ברביקיו
צ'ילי הודו ברביקיו נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 253 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם צ'ילי הודו, שעועית כליה, פולי צ' ילי ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המאכל האמריקאי הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 4 שעות ו -5 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 75%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם צ'ילי-עוף ברביקיו, צ'ילי-עוף ברביקיו, ו צ'ילי בקר צלוי.

הוראות

1
ב-3 קו-טי. סיר איטי, לשלב את כל המרכיבים. מכסים ומבשלים על גבוה במשך 4 שעות או עד לחימום וטעמים מעורבבים.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם בחירה מצוינת לצ ' ילי הודו. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שתוכלו לנסות הוא סג ' סיו רוקפיל זינפנדל. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ 44 דולר.
סגסיו רוקפייל זינפנדל
סגסיו רוקפייל זינפנדל
לזינפנדל ערימת הסלעים יש ניחוחות של קופסת תבלינים ופירות אדומים עם טעמים עזים של דומדמניות, תפוח מסוכר ותמצית ברירי של זינפנדל. ליין יש גם כניסה רכה עם חומציות ממוקדת וגימור ארוך במיוחד.