קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות47
מגזין

צ'ילי הודו לבן

צ'ילי הודו לבן
צ'ילי הודו לבן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 69 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 504 קלוריות. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. 7 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם שמנת, אורגנו, חזה הודו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. זה הוא די יקר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 30 דקות. עם כפית ציון 89%, המנה הזו מעולה. נסו שאריות הודו או הודו טחון וצ'ילי לבן שעועית פינטו עם ליים (ללא גלוטן), טורקיה צ'ילי לבן, ו צ'ילי הודו לבן עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בסיר גדול שלבו את 10 המרכיבים הראשונים; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 25-30 דקות או עד שהם מחוממים.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מקשטים עם שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא קוואנה קאווה. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -13 דולר.
קאווה
קאווה
צבע צהוב בהיר עם גוונים זהובים. שחרור טוב של בועות זעירות העולות ברכבות שבסופו של דבר יוצרות כתר מוס עליז. קאווה נוצצת אלגנטית מאוד, עם תווי פירות וניואנסים אופייניים להזדקנות בבקבוק. בפה זה נחמד מאוד, עם נקודות מעט מתוקות וזכרונות תפוחים אחרונים. חומציות טובה והתמדה. טעם לוואי ארוך ומורכב עקב הזדקנות ארוכה בבקבוק.