קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות42
מגזין

צ'ילי הודו פיקנטי

צ'ילי הודו פיקנטי
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב? צ'ילי הודו חריף יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכין 8 מנות עם 220 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן כל אחד. מתכון זה מכלמתכונים יש 21 אוהדים. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. כמה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזאת. אם יש לכם תערובת תיבול צ'ילי, בצל, מים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק סלושי כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 3 שעות ו -10 דקות. עם כפית ציון 82%, המנה הזו סופר. נסו שאריות תרנגול הודו? נסו את ההודו החריף הקל הזה וצ'ילי שעועית פינטו, צ'ילי הודו פיקנטי, ו צ'ילי הודו פיקנטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר איטי שלבו הודו, שעועית, עגבניות, תיבול צ 'ילי, פלפלי צ' ילה, רוטב עגבניות, בצל ומים. מבשלים על 3 עד 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
כ-14 Oz קופסאות שימורים של עגבניות חתוכות לקוביותכ-14 Oz קופסאות שימורים של עגבניות חתוכות לקוביות
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מגישים חם.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא ג ' וב & מחנות רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה קובי קאווה. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
ג ' וב ומחנות רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה קובי קאווה
ג ' וב ומחנות רזרבה דה לה פמיליה 40 שנה קובי קאווה
בצבע זהב חיוור, קאווה זו יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של הדר לימון ומשמשים. החיך עשיר ורחב בטעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. קאווה טבע ברוט זה הוא מאוד תכליתי, כי אין מינון הוסיף, כך החומציות והבועות לנקות את החיך שלך אחרי כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים במרינדה מיסו, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' מון איבריקו.