קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות10
ציון בריאות42
מגזין

צ'ילי העוף הבלונדיני של מישל

צ'ילי העוף הבלונדיני של מישל
מישל בלונדינית עוף צ'ילי נטול גלוטן, וללא חלב ומספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה 422 קלוריות, 45 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 31% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 144 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. גשו לסופר וקנו שעועית צפונית גדולה, כוסברה, אורגנו, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה הביא לך את כולםמתכונים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. זה עובד טוב כמנה עיקרית. עם כפית ציון 94%, המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: קארי עוף הקוקוס של מישל, חזיר אפוי של מישל, ו מישל קרמל תירס.

הוראות

1
במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה מניחים את השמן הצמחי והעוף. מבשלים את העוף, תוך ערבוב מדי פעם, עד שכל החלקים חומים באופן שווה. מערבבים את הבצל. מבשלים עד שקוף.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
עוף שלםעוף שלם
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים את התערובת ומניחים בצד.
3
בסיר גדול על אש בינונית מביאים לרתיחה את מרק העוף ופלפלי הצ ' ילי הירוקים. מערבבים פנימה 3 פחיות שעועית צפונית נהדרת, אבקת שום, כמון, אורגנו, כוסברה ופלפל אדום כתוש. מערבבים פנימה את תערובת העוף והבצל, ומנמיכים את האש. מבשלים 30 דקות או יותר, מוסיפים שעועית נוספת מהפחיות הנותרות לקבלת עקביות עבה יותר לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
שעועית צפונית נהדרתשעועית צפונית נהדרת
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מרק עוףמרק עוף
אבקת שוםאבקת שום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
אורגנואורגנו
שעועיתשעועית
כמוןכמון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירות המובילות שלי לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. יין אחד שתוכלו לנסות הוא אביניו קאווה ברוט רזרבה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
אביניו קאווה ברוט רזרבה
אביניו קאווה ברוט רזרבה
פירות לבנים בהירים לשלב עם הערות טוסט. על החיך היין רענן ותוסס.