קושיבינוני
מוכן ב36 דק.
מנות4
ציון בריאות68
מגזין

צ'ילי חומוס מרוקאי

צ'ילי חומוס מרוקאי
צ'ילי חומוס מרוקאי יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר העיקרי שלך כמובן. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 289 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 7g של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לכם פלפל, פפריקה, חומוס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מרהיב של 86%. נסו צ'ילי חומוס מרוקאי, תבשיל חומוס מרוקאי, ו מרק חומוס מרוקאי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן בסיר גדול מעל חום בינוני-גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים בצל, סלרי, גזר ושום למחבת; מטגנים 5 דקות. מערבבים כמון ו 7 מרכיבים הבאים (דרך פלפל אדום); לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
גזרגזר
סלריסלרי
שוםשום
כמוןכמון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים 1 1/2 כוסות מים, רסק עגבניות, חומוס ועגבניות; מביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית חום, ומבשלים 20 דקות. מערבבים בכוסברה ומיץ.
מרכיבים שתצטרך
רסק עגבניותרסק עגבניות
חומוסחומוס
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
מיץמיץ
מיםמים

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 קילו קישואים,שום מבוצרשום מבוצר879אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומוס (שעועית חומוס), שטוף סחוטחומוס (שעועית חומוס), שטוף סחוט411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות ללא מלח, לא מצוחצחותעגבניות חתוכות לקוביות ללא מלח, לא מצוחצחות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ2(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון1(יכול להיות או להרחיק)כורכום הקרקעכורכום הקרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל prechoppedבצל prechopped2(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(חוֹרֶף)רסק עגבניות ללא מלחרסק עגבניות ללא מלח3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב