קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות59
מגזין

צ'ילי חזיר ירוק

צ'ילי חזיר ירוק
אם יש לכם כתף חזיר, שמן canolan, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. עם כפית נסו צ'ילי ירוק עם חזיר, צ'ילי חזיר ירוק, ו צ'ילי חזיר ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
3
בקערה גדולה, לזרוק את הבצל, tomatillos, jalapenos, ושום עם 1 כף שמן זית להפיץ על תבנית אפייה. צולים עד רך ומתחיל חום, על 20 עד 30 דקות, ערבוב פעמיים במהלך צלייה.
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, בתנור הולנדי גדול מעל חום בינוני גבוה, מוסיפים את השמן והחום. מחממים את החזיר, בקבוצות, עד משחימים היטב. כאשר משחימים, מוסיפים את כל החזיר בחזרה למחבת ומכסים עם ציר עוף.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הירקות הקלויים, מכסים את המחבת ומניחים בתנור. לבשל עד החזיר הוא מאוד רך, על 1 1/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
6
בעוד בשר חזיר הוא בישול, למקם את כוסברה במעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
7
להוסיף 2 כפות מים מחית.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר את החזיר מהתנור ומערבבים את פירה כוסברה. מתבלים, לפי הטעם, עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים עם טורטיות קמח חם.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ויינרט קאבס דה ויינרט עם 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
Weinert Cavas de Weinert
Weinert Cavas de Weinert
"מכרמים נבחרים בלויאן דה קויו, תערובת זו של מלבק, קברנה סוביניון ומרלו היא אחת הדוגמאות הבהירות והבהירות ביותר לסגנונו של ויינרט..."יין ומשקאות חריפים 93/100