קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות10
ציון בריאות10
מגזין

צ'ילי שעועית הודו עבה

צ'ילי שעועית הודו עבה
צ'ילי שעועית הודו עבה הוא מתכון אמריקאי המגיש 10. מנה אחת מכילה 369 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה מ טעם הבית דורש שעועית אפויה, גבינת צ'דר, הודו טחון ורוטב סלופי ג' ו. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. עם כפית ציון 49%, המנה הזו מוצקה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם שאריות תרנגול הודו? נסו את צ'ילי ההודו החריף והפינטו הקל הזה, שאריות הודו או הודו טחון וצ'ילי לבן שעועית פינטו עם ליים (ללא גלוטן), ו צ'ילי הודו 3 שעועית.

הוראות

1
בסיר גדול משחימים את ההודו עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים פנימה את השעועית, רוטב סלופי ג ' ו, העגבניות, הסוכר החום והתבלינים. מבשלים, ללא כיסוי, למשך 30 דקות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סלופי ג ' ורוטב סלופי ג ' ו
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים עם גבינה, שמנת חמוצה ושבבי טורטיה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

ניתן לשלב צ ' ילי עם קאווה, שיראז וגרנאש. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות את מאסיה פויגמולטו קאן קסה ברוט קאווה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-14 דולר לבקבוק.
מאסיה פויגמולטו קאן קסה ברוט קאווה
מאסיה פויגמולטו קאן קסה ברוט קאווה