קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

צ'יפוטלה מהיר-רוטב ברביקיו כתום

צ'יפוטלה מהיר-רוטב ברביקיו כתום
המתכון מהיר Chipotle - רוטב ברביקיו כתום יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 5 דקות. לרוטב הזה יש 113 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. מתאים ל-8 מנות. אם יש לכם דבש, מיץ תפוזים, chipotles ב adoboוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ללא חלב וצמחוני דיאט. נסו רוטב ברביקיו צ'יפוטלה, רוטב ברביקיו מייפל-צ'יפוטלה, ו רוטב ברביקיו מייפל צ'יפוטלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, להקציף יחד רוטב ברביקיו, מיץ תפוזים, דבש, צ 'יפוטלס, ואבקת צ' ילי אנצ ' ו. השתמש מיד או לשפוך בחזרה בבקבוק ולאחסן במקרר עד חודש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®-ללא תוספת מלחרוטב עגבניות Hunt's®-ללא תוספת מלח
צ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקהצ'ילי ירוק משומר** טחון (3 כפיות סלסה ירוקה
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
שמן פלפלשמן פלפל
1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. סאנגרה דה טורו קאווה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Sangre de Toro Cava
Sangre de Toro Cava
צהוב חיוור עם perlage בסדר מתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם הערות פרי הדר ואניסיד. בועות שמנת, חושניות ורעננות.מקסים כמו אפריטיף או יחד עם דגים ופירות ים.