קושיקל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות0
מגזין

צדפה תער ברוטב שא צ'ה

צדפה תער ברוטב שא צ'ה
אם אתה רוצה להוסיף עוד 30 מתכונים ללא גלוטן, ללא חלב ושלמים לקופסת המתכונים שלך, צדפה תער ברוטב שא צ'ה עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. תמורת 41 אגורות למנה, תקבלו ארוחה קלה שמגישה 2. מנה אחת מכילה 141 קלוריות, 0 גרם חלבון ו-14 גרם שומן. אם יש לכם פלפל חריף - חתוך אותו לרצועות, שמן צמחי, מים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-30 דקות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון לא כל כך סופר ספונקולרי של 14%. נסו מוקפץ Sha Cha Beef, Sha Cha Chicken: מוקפץ של 10 דקות, ו- Sha Cha Chicken: 10 דקות מוקפץ עבור מתכונים דומים.

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, Muscadet

שרדונה, ריזלינג ומוסקדט הם הבחירות המובילות שלי עבור צדפות. שרדונה חמאתי נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, בעוד ש-muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלינים ברכיכה שלך, ריזלינג חצי יבש יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Blanchard Perez Cava Brut. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-18 דולר.
בלנצ'רד פרז קאווה ברוט
בלנצ'רד פרז קאווה ברוט
Blanchard Perez Brut הוא צהוב קש עם דגשים ירוקים במראה. האף רענן ואקספרסיבי עם ניחוחות ראשוניים של תפוח ירוק ואגס יחד עם אגוזים יבשים ותווי לחם טרי. בחיך תווים של פרי בשל עם אופי הדר אקספרסיבי מלווים ברמז של עשבי תיבול ים תיכוניים. חומציות, משקל ומרקם מאוזנים מביאים לסיומת ארוכה ומלאת חיים. יין מבעבע זה בעל איזון מושלם בין יובש, בועות ופירות להעשיר כל חווית אוכל. זוהי בחירה נהדרת להגשה לצד ירקות, שרימפס ורכיכות, או טעימה בפני עצמה! תערובת: 33% מקאבאו, 33% קסראל-לו, 34% פרלהדה