קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

צדפות בגריל בסגנון אסייתי עטופות בבייקון

צדפות בגריל בסגנון אסייתי עטופות בבייקון
מתכון זה מספק 12 מנות. עם 100 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סוכר, רוטב צ'ילי-שום, זנגביל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו צדפות עטופות בבייקון בגריל, בייקון בגריל עטוף צדפות, ו בייקון בגריל עטוף צדפות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו