קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות43
מגזין

צדפות עגל עם סלט עדשים

צדפות עגל עם סלט עדשים
צדפות עגל עם סלט עדשים עשויות להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 893 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 54 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. גשו לסופר וקנו קישואים, עלי דפנה, סלרי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקישואים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ריבועי קינוח קישואים כקינוח. נסו צדפות עגל עם אספרגוס, עגל + עדשים בולונז, ו Plumcot, סלט תפוז & עדשים ... & Fave Five Friday: מנות עדשים יפות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני, להמיס 2 כפות של החמאה. מערבבים את עדשים Puy; העונה קלות עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
עדשים צרפתיותעדשים צרפתיות
2
מוסיפים את ציר העוף ואת עלה דפנה ומביאים לרתיחה. מבשלים על אש נמוכה עד העדשים הם אל דנטה, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, במחבת בינונית, להמיס את 2 כפות הנותרים של חמאה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הגזר לקוביות, קישואים, בצל וסלרי. מתבלים את הירקות עם מלח ופלפל ומבשלים על אש נמוכה, ערבוב, עד רך רק אבל לא השחמה, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
כאשר העדשים נעשים, לנקז אותם מעל קערה בינונית, שמירה על נוזל הבישול. זרוק את עלה המפרץ. להחזיר את העדשים לסיר ויוצקים 1/2 כוס של נוזל בישול שמורות. מערבבים את הירקות ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
6
מחממים התנור ל 30
7
מערבבים את הקמח וגבינת פרמזן בקערה רדודה.
מרכיבים שתצטרך
8
שים את הביצים בקערה רדודה אחרת והכה היטב. עונה 4 של פרוסות עגל עם מלח ופלפל לדלות אותם בקמח פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
9
מחממים 1/2 כוס שמן זית במחבת גדולה. במהירות לטבול את העגל המשוריין לתערובת הביצה, ולאחר מכן להוסיף את הפרוסות למחבת ומטגנים על חום גבוה בינוני עד חום זהוב, על 2 דקות לכל צד. להפחית את החום עד בינוני אם חום העגל מהר מדי.
מרכיבים שתצטרך
10
מעבירים את העגל לסדין אפייה גדול ושקוף וחמים בתנור. חזור עם הנותרים 4 פרוסות עגל להתחמם בתנור בזמן שאתה מסיים את העדשים.
מרכיבים שתצטרך
11
תביא את העדשים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
12
הסר מהחום ומערבבים בחומץ בלסמי ואת 1 כף הנותרים של שמן זית. כפית את העדשים על צלחות, העליון עם עגל, ואז מפזרים את הפטרוזיליה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץ דקגזר קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או מרק דל נתרן משומרציר עוף או מרק דל נתרן משומר3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה213אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוסות עדשים Puy, שטוף1/4 כוסות עדשים Puy, שטוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת טריגבינת פרמזן מגוררת טרי2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות עגל, דקיקותצדפות עגל, דקיקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים קצוצים דקקישואים קצוצים דק