קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות4
מגזין

צדפות שומשום עם רוטב הדרים

צדפות שומשום עם רוטב הדרים
צדפות שומשום עם רוטב הדר נטול גלוטן, וטבעוני ומספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 84 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך קליפת לימון, צדפות ים, מירין, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. נסו צדפות קלויות ברוטב שומשום, צדפות צרובות ברוטב ג'ינג'ר הדר, ו מחבת צדפות צרובות ברוטב שומשום ואטריות צלופן (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב עמילן תירס 1 כפית מים; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
מיםמים
2
צדפות מתייבשות עם מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
3
מפזרים צדפות באופן שווה עם 1/8 מלח כפית ופלפל 1/8 כפית.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
פלפלפלפל
מלחמלח
4
מחממים שמן בוטנים במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים צדפות למחבת; מבשלים 2 דקות בכל צד או עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מעבירים צדפות למגש.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
7
להוסיף שום למחבת; לטגן 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
להוסיף 1/8 הנותרים מלח כפית, נשאר 1/8 כפית פלפל, מירין, ואת הבא 6 מרכיבים (באמצעות שמן שומשום). מערבבים בתערובת קורנפלור; מביאים לרתיחה. לבשל 1 דקה או עד רוטב מתעבה, ערבוב כל הזמן.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
שמן שומשוםשמן שומשום
פלפלפלפל
מיריןמירין
רוטברוטב
מלחמלח
9
יוצקים רוטב על צדפות; מפזרים זרעי שומשום.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
צדפותצדפות
רוטברוטב

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טרי, מחולקפלפל שחור טחון טרי, מחולק11 קילו קישואים,עמילן תירסעמילן תירס1(יכול להיות או להרחיק)שמן שומשום כההשמן שומשום כהה1שן שום, טחוןשן שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי0(יכול להיות או להרחיק)קליפת לימון מגוררתקליפת לימון מגוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמירין (יין אורז מתוק)מירין (יין אורז מתוק)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי0(יכול להיות או להרחיק)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן0(יכול להיות או להרחיק)מלח, מחולקמלח, מחולק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות יםצדפות ים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שומשום, קלוישומשום, קלוי11 קילו קישואים,פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.