קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות9
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צדפות תחתוניות

צדפות תחתוניות
מצדפות עשויות להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 373 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פטריות שיטאקי, שן שום, חומץ, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל סיני. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו פוטיסטים, פוטיסטים, ו פוטיסטים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות עובדות ממש טוב עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.