קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות13
ציון בריאות0
מגזין

ציפוי חמאת בוטנים מבושל מיושן

ציפוי חמאת בוטנים מבושל מיושן
ציפוי חמאת בוטנים מבושל המיושן עשוי להיות רק התבלין שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 262 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 13 מנות. גשו לסופר וקנו המון חמאת בוטנים מוקרמת, חלב, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-526 היו אומרים שזה פגע במקום. הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. מתכונים דומים: שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים עוגה פאונד עם ציפוי חמאת בוטנים מיוחד, עוגת חמאת בוטנים שוקולד עם ציפוי חמאת בוטנים מתוקה, ו שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים מאפינס עם ציפוי חמאת בוטנים.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.