קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

ציר לואיזיאנה קורט (או ציר קייג'ון קורט)

ציר לואיזיאנה קורט (או ציר קייג'ון קורט)
לואיזיאנה קורט-בויון (באנגלית: Louisiana Court-bouillon, או Cajun Court Bouillon) הוא מתכון קריאולי המשמש 1. המתכון הזה מכסה %82 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 1745 קלוריות, 132 גרם חלבון ו 39 גרם של שומן למנה. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה בסביבה 1 שעה ו 5 דקות. אם יש לך סלרי, פלפל קאיין, שיני שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : לואיזיאנה Court-Bouillon (או Cajun Court Bouillon), בקלה עלומה בbouillon בית המשפט, ו סנאפר בחצר האיטי-בוליון.

הוראות

1
חותכים דגים לחתיכות אינץ 3 ומפזרים עם תיבול קריאולי. מקפיא.מבשלים ירקות בחמאה עד מכרז.
מרכיבים שתצטרך
10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
2
מוסיפים רו (או להשתמש 4 כפות קמח משחימים במחבת או בתנור או לעשות עם 4 כפות קמח משחימים ב 3 כפות חמאה).
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
הוסף עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
4
מוסיפים מלאי, עגבניות, מרכיבים נוזליים אחרים ומלח ופלפל. הערה: ניתן להשתמש במניות עוף או במיץ צדפות (או בשניהם) אם אין לך מלאי דגים.מבשלים 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
5
מוסיפים דגים, תבלינים ופטרוזיליה ומבשלים בעדינות במשך 15 דקות נוספות.להתאים תבלינים לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
6
מגישים עם אורז בקערה.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת1קטןפלפל, קצוץפלפל, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2ביוןסלרי, קצוץסלרי, קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושלאורז מבושל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דגים (דג סנדל, סנאפר, או שרימפס)דגים (דג סנדל, סנאפר, או שרימפס)5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי דגיםמלאי דגים4(חוֹרֶף)קמח, השחמהקמח, השחמה306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה, קצוצהפטרוזיליה טרייה, קצוצה2(חוֹרֶף)טימין טרי, קצוץטימין טרי, קצוץ2שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש3פרוסותפרוסות לימוןפרוסות לימון1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

קייג ' ון בתפריט? נסה זיווג עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Palacio דה Fefinanes אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
Palacio de Fefinanes Albarino
Palacio de Fefinanes Albarino
ניחוחות זניים עם הדרים עדינים רבים עשבוניים. בעל גוף מלא בפה, משיי ורענן מאוד, המשלב את ההרמוניה של טעמים עם אלגנטיות וכבוד.