קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות18
מגזין

צלוי כנפיים מטוגנות

צלוי כנפיים מטוגנות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל כנפיים מטוגנות ברביקיו. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 295 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם שמן, פירורי לחם, כנפי עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב פירורי הלחם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שטרודל תפוחים כקינוח. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו צלוי כנפיים חריפות, כנפיים צלויות חריפות, ו כנפי עוף צלויות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה GEN5 עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.