קושימומחה
מוכן ב10 שעות, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות37
מגזין

צלעות המנגל הרטובות של נילי

צלעות המנגל הרטובות של נילי
צריכים מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב ? צלעות המנגל הרטובות של נילי יכולות להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה כ -44 גרם חלבון , 61 גרם שומן , ובסך הכל 1435 קלוריות . , מתכון זה מכסה 50% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מיץ לימון, אבקת בצל, סוכר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 שעות ו-25 דקות . 11 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. עם ציון של 83% , המנה הזו אדירה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: צלעות המנגל הרטובות של נילי , צלעות המנגל הרטובות של נילי וצלעות המנגל הרטובות של נילי .

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
מערבבים את כל מרכיבי הרוטב בסיר או בתנור הולנדי גדול. מביאים לרתיחה על אש גבוהה, תוך ערבוב תכוף כדי למנוע הידבקות. מנמיכים את הטמפרטורה לנמוכה ומבשלים, ללא מכסה, למשך 30 דקות לפחות. בינתיים, קצצו את הצלעות, הסירו את עצם החזה העליון וכל עודפי שומן; זה ייצור צלע בסגנון סנט לואיס. שוטפים את הצלעות ומתבלים בתיבול של נילי, ולאחר מכן מכסים ומצננים במקרר למשך 4 עד 12 שעות.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חילוףצלעות חילוף
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
2 בצל ירוק טחון2 בצל ירוק טחון
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
בישול עקיף בבור ברביקיו מומלץ למניעת שריפה. מבשלים ב-250 מעלות פרנהייט (הצד המסולסל של הצלעות פונה כלפי מעלה) במשך 3 השעות הראשונות, ולאחר מכן הגבר את הטמפרטורה ל-300 מעלות פרנהייט במשך 3 השעות האחרונות. מבססים את הצלעות רק במהלך 30 הדקות האחרונות של הבישול כדי למנוע מהרוטב להישרף.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי
4
מערבבים את כל החומרים יחד בקערה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סירופ תירס קלסירופ תירס קל907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת חרדל יבשהאבקת חרדל יבשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי953אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צלעות חילוףצלעות חילוף57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סוכר לבןסוכר לבן57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו נואר, שיראז, Zinfandel

פינו נואר, שיראז וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות עבור צלעות ברביקיו. צלעות חזיר ושאר חזירי ברביקיו עם רטבים מתוקים ומתובלים עובדים היטב עם היינות האדומים האלה. יין אחד שתוכלו לנסות הוא Taittinger Brut La Francaise. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-45 דולר.
טייטינגר ברוט לה פרנסז
טייטינגר ברוט לה פרנסז
שמפניה זו היא תערובת של כ-30 כרמי שרדונה ופינו נואר, בהתאמה 40% ו-60% מהכלל, מכמה בצירים של ענבים שהבשילו בצורה מושלמת.