קושימומחה
מוכן ב24 שעות, 40 דק.
מנות8
ציון בריאות62
מגזין

צלעות חזיר בגריל

צלעות חזיר בגריל
צלעות חזיר בגריל יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 232 גרם חלבון 75 גרם של שומן, וסך הכל 1707 קלוריות. המתכון הזה מכסה %53 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לך בצל ירוק, צלעות חזיר, עשב לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 24 שעות ו-40 דקות. נסו צלעות חזיר כפריות בגריל עם אפרסקים בגריל ברוטב בורבון, צלעות חזיר בגריל עם אפרסקים בגריל בלסמי חריף, ו בישול עם חזיר טרי: צלעות חזיר בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים בצל ירוק, עשב לימון, מלח, פלפל וסוכר לקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
עשב לימוןעשב לימון
פלפלפלפל
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים יחד עד שהוא הופך להדביק עבה.
3
מוסיפים רוטב דגים, ברנדי ופתיתי צ ' ילי ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
רוטב דגיםרוטב דגים
ברנדיברנדי
4
מעיל כל צלע חזיר עם תיבול. מקררים למשך כמה שעות לפחות (עד 24 שעות).
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
תיבולתיבול
5
גריל בכ 400 מעלות F, כ 7 עד 8 דקות בכל צד.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.