קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

צלעות חזיר בגריל עם לשפשף בזיליקום שום

צלעות חזיר בגריל עם לשפשף בזיליקום שום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל צלעות חזיר בגריל עם לשפשף בזיליקום שום. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 275 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור יום העצמאות. אם יש לך פלפל, מלח גס, צלעות חזיר צלע, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו צלעות חזיר עם בזיליקום ושום בגריל, בזיליקום - שום שפשף צלעות חזיר, ו צלעות חזיר בסגנון איטלקי, בזיליקום ושום (מתכונים דומים).

הוראות

1
עם ריצת מכונה, טיפת שום דרך צינור הזנה של מעבד מזון לטחון. עצור, להוסיף בזיליקום טרי, ולעבד עד קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טריבזיליקום טרי
שוםשום
בשר טחוןבשר טחון
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מוסיפים מיץ לימון, שמן, מלח ופלפל ותהליך כדי להפוך לשפשף רטוב דק.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
3
מורחים את שני הצדדים של צלעות חזיר עם תערובת בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
מורחיםמורחים
באזיל!באזיל!
4
בואו לעמוד 15 עד 30 דקות.
5
הכן אש בינונית-חמה בגריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
מברישים את הסורג נקי ומשמן את הסורג. צלעות גריל, מעל חום ישיר, הופך פעם אחת, כדי doneness נדיר בינוני, 5 עד 6 דקות לכל צד, או עד הטמפרטורה הפנימית מגיע 63°, ואחריו זמן מנוחה של 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. יקב פולי סטיישן. שרדונה ריטה הילס עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
יקב פולי סטיישן. ריטה הילס שרדונה
כרמי ראנצ ' ו סנטה רוזה (Rancho Santa Rosa Vineyard) תוכננו במקור כמיקרו-יקבים בודדים המתוכננים ל-59 בלוקים ייחודיים המבוססים על אדמה, חשיפה, גובה, ציון, rootstock ושיבוט. רנצ ' ו סנטה רוזה מייצרת יינות עשירים ומשיי להפליא.