קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

צלעות חזיר במרינדה סויה

צלעות חזיר במרינדה סויה
צלעות חזיר במרינדה סויה נטול גלוטן, וללא חלב ומספק כ 4 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 38 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל של 294 קלוריות. המתכון הזה מכסה 22% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם כוסברה, צלעות חזיר חתוכות במרכז, בצל ירוק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 12 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 67%. הציון הזה מוצק. נסו צלעות חזיר במרינדה, צלעות חזיר במרינדה סויה, ו צלעות חזיר במרינדה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים צלעות חזיר, רוטב סויה, חומץ ושמן בשקית זיפלוק גדולה; חותם. הפעל שקית מספר פעמים כדי צלעות מעיל עם מרינדה; לקרר במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
רוטב סויהרוטב סויה
מרינדהמרינדה
חומץחומץ
שמן בישולשמן בישול
2
הסר צלעות חזיר מהשקית; מחק עודף מרינדה. מחממים גריל או מחבת גריל לחום בינוני-גבוה. צולים צלעות חזיר עד לבישול, הופכים פעם אחת, בערך 3 1/2 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
3
מעבירים צלעות חזיר לפלטה, מפזרים כוסברה ובצל ירוק ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
בצל ירוקבצל ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם הבחירות המובילות שלי לצלעות חזיר. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. שרדונה המילואים של 7 אלוויי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 28 דולר לבקבוק.
7מרתפים שמורת אלוויי שרדונה
7מרתפים שמורת אלוויי שרדונה
שמורת אלוויי 2018 קרנרוס שרדונה מאוזנת היטב, ומציגה טעמי פירות טרופיים פריכים, תפוחים ואגסים עם אלמנטים פרחוניים בהירים. רמזים לווניל משלימים גימור אלון חלק ומתמשך.זוג זה יין פריך עם הנסיעה אור כגון פרוס פירות וגבינות, סלט פסטה לימון, עוף צלוי עם עשבי תיבול, או פודינג וניל.