קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות35
מגזין

צלעות חזיר ממולאות

צלעות חזיר ממולאות
צלעות חזיר ממולא יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 606 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 30 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו מלח, חלב, פירורי לחם, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 20 דקות. מתכונים דומים: צלעות חזיר ממולאות, צלעות חזיר ממולאות, ו צלעות חזיר ממולאות.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשר בקר (או שילוב) או 1/4 כוס יין אדום (או שילוב)מלאי בשר בקר (או שילוב) או 1/4 כוס יין אדום (או שילוב)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלחם קלוי, חתוך לקוביותלחם קלוי, חתוך לקוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם פשוטים (אופציונלי)פירורי לחם פשוטים (אופציונלי)4(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה3שיני שוםשיני שום0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי11 קילו קישואים,טימין קרקעטימין קרקע5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות קצוץ גספטריות קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק4צלעות חזיר (עבור מלית, 1 עד 2 אינץ ' עבה)צלעות חזיר (עבור מלית, 1 עד 2 אינץ ' עבה)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץ או 1/4 כוס פלפל אדוםפלפל ירוק קצוץ או 1/4 כוס פלפל אדום0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

שרדונה, פינו נואר וריזלינג הם בחירה מצוינת לצלעות חזיר. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. הכרמים של משפחת פרנק לואיס ויניארד שמורים בשרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.