קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות54
מגזין

צלעות חזיר עם סלסה אפרסק

צלעות חזיר עם סלסה אפרסק
צלעות חזיר עם סלסה אפרסק יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 174 גרם חלבון 56 גרם של שומן, וסך הכל 1270 קלוריות. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו מלח, בצל ירוק, פלפל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב האפרסקים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קל כמו אפרסקים עוגה כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מתכונים דומים: צלעות חזיר בגריל עם סלסה אפרסק, צלעות חזיר בגריל דרום מערב עם סלסה אפרסק, ו צלעות חזיר צלויות בצורה מושלמת עם סלסה בזיליקום אפרסק אוכמניות.

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר, וריזלינג. שרדונה מתאים צלעות פשוטות או צלעות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח עבור מנות חזיר בכלל. אתה יכול לנסות פרנק המשפחה הכרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
פרנק משפחתי כרמים לואיס ויניארד שמורת שרדונה
היין בצבע צהוב קש. על האף מבטא אגסים קלויים איטיים ופרחי יערה. על החיך, היין הוא בעל גוף מלא ובהיר, עם המון לימון מאיר וטעמי משמש טריים.