קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

צלעות חזיר עם רוטב ג'ינג'ר-דובדבן

צלעות חזיר עם רוטב ג'ינג'ר-דובדבן
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן וללא חלב? צלעות חזיר עם רוטב ג'ינג'ר-דובדבן יכולות להיות מתכון מדהים לנסות. מנה אחת מכילה 306 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מלח, חומץ אורז מתובל, שמן שומשום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בג'ינג'ר הטחון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר מגובש כמו קינוח. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 45%. נסו צלעות חזיר עם רוטב ג'ינג'ר-דובדבן, צלעות חזיר עם רוטב דובדבנים, ו צלעות חזיר עם רוטב דובדבנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן במחבת טפלון על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מפזרים חזיר עם מלח ופלפל; להוסיף למחבת. מבשלים 4 דקות מכל צד; מוציאים חזיר מהתבנית.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
שלב שימורים ושאר החומרים בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
משמרמשמר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
להוסיף משמר תערובת למחבת; מנמיכים את האש, ומבשלים 2 דקות או עד מעובה מעט, תוך בחישה מתמדת. מחזירים חזיר למחבת; מבשלים 2 דקות או עד לחימום יסודי.
מרכיבים שתצטרך
משמרמשמר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

צלעות חזיר עובדות ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים בשנת 2016 שלנו קרנרוס שרדונה. תווים של אפרסק בגריל,אגס, קרואסון חמאה ווניל היוו את הבמה לשרדונה עשירה ומלאה. הניחוחות מתרחבים על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, תפוח פריך, יערה, קוקוס קלוי ורקיק וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם החומציות הבהירה שלו הופכים אותו ליין ראוי לגיל שניתן ליהנות ממנו במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.