קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות12
ציון בריאות8
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צלעות חזיר עם תפוחים & גבינת בייקון שמנת גריסים

צלעות חזיר עם תפוחים & גבינת בייקון שמנת גריסים
צלעות חזיר עם תפוחים & גבינת בייקון שמנת גריסים יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 280 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 26 גרם שומן. והוא יספק כ 12 מנות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וקמאיות דיאט. מתכון זה של חלוצה אישה יש 1 אוהדים. אם יש לכם מרק עוף, מים, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו צלעות חזיר עם כרוב שמנת ותפוחים, צלעות חזיר עם תפוחים ורוטב חרדל שמנת, ו צלעות חזיר צלויות עם כרוב שמנת ותפוחים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר כבד, לבשל בייקון על אש בינונית במשך כמה דקות כדי לדקלם שומן.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים בצל ומבשלים עם בייקון במשך כמה דקות, או עד בייקון הוא לעיס ובצל הם חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים שיבולת שועל, מרק עוף ומים. מערבבים יחד ומביאים לרתיחה. להפחית את החום לרתיחה, לכסות סיר, ומבשלים 30 עד 40 דקות, ערבוב מדי פעם ולוודא את רמת הנוזל הוא בסדר. אם גריסים מתחילים להתייבש, להוסיף קצת יותר מרק חם.לאחר 30-40 דקות של זמן בישול, יוצקים שמנת. מכסים את הסיר וממשיכים להתבשל על אש נמוכה מאוד במשך 30 דקות נוספות, או עד גריסים נעשים. לטעום ולהוסיף מלח, פלפל קאיין לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר מהחום ומערבבים בגבינה מגוררת. תתחמם ותגיש.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Brundlmayer Steinmassl ריזלינג עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
Brundlmayer Steinmassl ריזלינג
התחלה מגניבה עם ניחוחות של יער אורנים, ערער ואפרסק אדום מזנק מתוך הזכוכית. לבבי וחזק; מאוד תוסס עם גוף בינוני טוב, פריך ותמצית בשפע; מחוטב עם חומציות תוססת כי הוא בקרוב להשתלב לחלוטין. אחיזה יפה.