קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

צלעות חזיר צלויות פריכות

צלעות חזיר צלויות פריכות
והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 401 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 12 גרם שומן. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לך עלי דפנה, שאלוט, מרק עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות ו-10 דקות. נסו צלעות חזיר מטוגנות, צלעות חזיר מטוגנות, ו צלעות חזיר צלויות בירה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מעיל סיר גדול או תנור הולנדי עם שמן בוטנים על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיף את השום, סלרי ובצל. מבשלים עד הירקות הם השחמה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
3
מוסיפים את השוקיים לסיר יחד עם המלח, הגרגרים, המפרץ והקורנית.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
יוצקים את מרק העוף והיין, ולאחר מכן מוסיפים מספיק מים רק בקושי לכסות את השוקיים. מביאים לרתיחה ואז להפחית חום, כיסוי ומבשלים במשך 1 שעה 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
מיםמים
ייןיין
5
הסר את השוקיים מן הסיר ולהגדיר על מתלה חוט מעל מגש גיליון. אפשר לשוקיים להתנקז ולהתקרר, 25 עד 30 דקות. אם יש לך זמן, אתה יכול גם למקם את השוקיים במקרר, חשוף, במשך 2 עד 3 שעות (זה באמת יעזור לייבש את החיצוניות של השוקיים, כך שכאשר אתה מטגן אותם הם יקבלו פריך סופר וגם לא להתיז כמו הרבה).
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
סירסיר
6
ללטף את השוקיים מקורר מנוקז יבש עם מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
7
מפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
8
חום 3 אינץ ' של שמן בוטנים בסיר עמוק, כבד, כגון תנור הולנדי או סיר מנייה גבוה, ל 350 מעלות F. עובד בקבוצות, בזהירות להוסיף את האגפים לסיר, עור בצד למטה. לכסות ולהשאיר מעט פתוחה עד שהשמן מתיישב. לבשל, מפנה פעם אחת, עד השוקיים הם חום זהוב ופריך, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
מלאימלאי
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
9
מסננים ומתבלים במלח. חזור עם השנקים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
10
מגישים צלעות חזיר פריכות מטוגנות עם צלפים מטוגנים וגרמולטה לימון ורוטב צ 'ימיצ' ורי אם משתמשים.
מרכיבים שתצטרך
צ 'ימיצ' ורי.צ 'ימיצ' ורי.
שוק חזירשוק חזיר
לימוןלימון
11
מניחים את צימוקים זהובים בקערה של מים חמים עם 1 כף של הדבש בעדינות לסחוט אותם עם החלק האחורי של כף כדי להשרות אותם בחזרה. Rehydrate במשך 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
צימוקים זהוביםצימוקים זהובים
דבשדבש
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
לנקז ולהניח בצד.
13
מחממים שמן 1/2 אינץ ' ל 350 מעלות F במחבת סאוט על חום בינוני גבוה. מטגנים את הצלפים במשך 30 עד 45 שניות.
מרכיבים שתצטרך
צלפיםצלפים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
14
לנקז ולהניח בצד.
15
מערבבים את הפטרוזיליה, גרידת לימון, מיץ לימון, שאלוט, שום, הנותרים 1 כף דבש, צלפים מטוגנים וצימוקים בקערת ערבוב ומערבבים. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
שאלותשאלות
פטרוזיליהפטרוזיליה
צימוקיםצימוקים
צלפיםצלפים
שוםשום
דבשדבש
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
16
טפטוף עם שמן זית ולהניח בצד כדי לאפשר את הטעמים לבוא יחד, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי2(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצלפים, סחוטיםצלפים, סחוטים2מאמן פפ מסווג 200-נוכחיסלרי, חצויסלרי, חצוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2sprigsחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון6ציפורןשום, קלופיםשום, קלופים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים2(חוֹרֶף)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב צ'ימיצ' ורי מוכן, להגשה, אופציונלירוטב צ'ימיצ' ורי מוכן, להגשה, אופציונלי1מיץ לימוןמיץ לימון2(חוֹרֶף)מלח כשר בתוספת תוספת לתיבולמלח כשר בתוספת תוספת לתיבול4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1(יכול להיות או להרחיק)כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל, לרבעיםבצל, לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצהפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בוטנים לטיגון עמוקשמן בוטנים לטיגון עמוק4ריבס, קצוץ טרי או קפואפינו נואר, על הגשה.פינו נואר, על הגשה.3חזיר הינד שאנקסחזיר הינד שאנקס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשאלוט בינוני, קצוץ דק (אודותשאלוט בינוני, קצוץ דק (אודות4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון