קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

צלעות חזיר שמנת חמוצה של מרג'י

צלעות חזיר שמנת חמוצה של מרג'י
צלעות חזיר שמנת חמוצה של מרג'י יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מכין 4 מנות עם 531 קלוריות, 33 גרם חלבון, ו 31 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 33 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לכם מלח ופלפל, צלעות חזיר, שמן צמחי וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טארט תפוחים עם רוטב קרמל כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 25 דקות. נסו צלעות חזיר עם רוטב שמנת חמוצה, צלעות חזיר עם שמנת חמוצה ורוטב פטריות, ו צלעות חזיר עם רוטב חרדל ושמנת חמוצה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). מרססים תבנית אפייה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
מערבבים את הקמח, המלח והפלפל בכלי רדוד. לחץ על צלעות חזיר בתערובת לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
3
מחממים את שמן הירקות במחבת על אש בינונית-גבוהה, ומשחימים את צלעות החזיר משני הצדדים. בסיר על אש בינונית-נמוכה מקציפים יחד את מרק העוף, החומץ, השמנת החמוצה, הסוכר, המלוחים ועלי הדפנה. מסדרים את צלעות החזיר בתבנית האפייה המוכנה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
שמן צמחישמן צמחי
עלי דפנהעלי דפנה
צלעות חזירצלעות חזיר
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חומץחומץ
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
4
יוצקים רוטב על צלעות החזיר.
מרכיבים שתצטרך
צלעות חזירצלעות חזיר
רוטברוטב
5
אופים 1 שעה בתנור שחומם מראש.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, ריזלינג

ניתן לשלב צלעות חזיר עם שרדונה, פינו נואר וריזלינג. שרדונה מתאים לצלעות או צלעות פשוטות ברוטב חמאה או שמנת, ריזלינג יבש משלים תוספות מתוקות כמו חרדל דבש או תפוחים, ופינו נואר הוא הימור בטוח למנות חזיר באופן כללי. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
בדיעבד יינות שרדונה
בדיעבד יינות שרדונה
שרדונה 2018 שלנו מקורו בכרמים בקרנרוס ובאלון קנול. היין מותסס בנירוסטה, ואז בן שלושה חודשים על הגב אלון צרפתי ניטרלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושת פה. שרדונה 100% זה מראה חומציות השמורה בדרך כלל ליינות אל חלד בלבד. זהו שרדונה מאוזן להפליא.