קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

צלעות מטוגנות עם דייקון ואטריות זכוכית

צלעות מטוגנות עם דייקון ואטריות זכוכית
צלעות מטוגנות עם דייקון ואטריות זכוכית עשויות להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 1187 קלוריות, 42 גרם חלבון ו 96 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, ג'ינג'ר, בצל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-40 דקות. נסו צלעות מטוגנות עם אטריות ביצים, אסיה צלוי צלעות קצרות עם אטריות, ו צלעות קצרות עם מיסו אדום & דייקון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 32
2
בתבשיל ברזל יצוק אמייל גדול, מחממים את שמן הירקות. מתבלים את הצלעות במלח ופלפל ומבשלים מעל חום בינוני גבוה, מסתובבים כמה פעמים, עד משחימים בעושר, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
להעביר את הצלעות לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את השרי לתבשיל ומרתיחים, מערבבים כדי לגרד את חתיכות השחמה בתחתית.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את רוטב הסויה, מירין, בצל, שום, זנגביל, שיטאקי, סוכר חום וחצי כל אחד מהדייקון והגזר. החזירו את הצלעות לתבשיל ושפכו למים. מביאים לרתיחה. מכסים וצמים בתנור במשך כ 2 1/2 שעות, עד הבשר הוא רך מאוד.
מרכיבים שתצטרך
6
להעביר את הצלעות לצלחת; לכסות ולשמור על חם. בחר את פטריות שיטאקה, ניתוק וזריקת הגבעולים. מסננים את הנוזל הקלייה. להחזיר את הנוזל לתבשיל ומרתיחים על חום גבוה, ברפרוף כל שומן מפני השטח, עד מופחת 4 כוסות, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הדייקון והגזר הנותרים לתבשיל יחד עם שמן שומשום ופטריות שיטאקה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה עד שהירקות רכים, 20 דקות. להחזיר את הצלעות לתבשיל ומבשלים עד מחומם דרך. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
8
בינתיים, להביא סיר של מים לרתיחה. בקערה, לכסות את האטריות עם מים חמים; לתת לעמוד עד גמיש, 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מסננים את האטריות וחותכים לאורכים 4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיף את האטריות לסיר ומבשלים עד מכרז אבל עדיין לעיס, 25 שניות.
מרכיבים שתצטרך
11
מסננים ומעבירים את האטריות לקערות רדודות. מניחים את הצלעות על האטריות, מצקים את הירקות ואת המרק על גבי ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1קילוגרםflanken-צלעות בשר לחתוך קצר, על 1 1/2 אינץ ' עבהflanken-צלעות בשר לחתוך קצר, על 1 1/2 אינץ ' עבה2largesגזר, לחתוך לרוחב 1/2 אינץ ' עבהגזר, לחתוך לרוחב 1/2 אינץ ' עבה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דייקון, מקולף וחתוך לקוביות 1 אינץדייקון, מקולף וחתוך לקוביות 1 אינץ28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות שיטאקה מיובשותפטריות שיטאקה מיובשות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרי יבששרי יבש12 אינץ חתיכת זנגביל טרי, פרוס דק2 אינץ חתיכת זנגביל טרי, פרוס דק8שיני שום, מרוסקותשיני שום, מרוסקות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1( חצילים)בצל, פרוס דקבצל, פרוס דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי2(יכול להיות או להרחיק)שמן שומשום אסייתישמן שומשום אסייתי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה או תמרירוטב סויה או תמרי113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות dangmyeon מיובשות (ראה הערה), או אטריות שעועית מונגאטריות dangmyeon מיובשות (ראה הערה), או אטריות שעועית מונג1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1בצל צהוב בינוני, קצוץפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

צלעות בקר עובדות ממש טוב עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בשר רזים יותר הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שחתכים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו אספסוף. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.