קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות12
מגזין

צפרדע בבור עם ירקות, נקניק, בייקון ורוטב ברביקיו

צפרדע בבור עם ירקות, נקניק, בייקון ורוטב ברביקיו
צפרדע המתכון בבור עם Vegemite, נקניק, בייקון ורוטב ברביקיו יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-5 דקות. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 1 . מנה זו מכילה סביב 26 גרם חלבון 41 גרם של שומן, וסך הכל 619 קלוריות. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. אם יש לך נקניק עגל ממוצע, רוטב ברביקיו, לחם, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו צפרדע קופץ לתוך חור, 6 חזרה לבית הספר ארוחות בוקר קלות בתוספת צפרדע בבור, ו צלעות חזיר ברביקיו קלאסיות עם רוטב ברביקיו בייקון מעושן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. המאחז הר האוול זינפנדל עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 50 דולר לבקבוק.
מאחז הר האוול זינפנדל
מאחז הר האוול זינפנדל
# 67 Wine Spectator Top 100 של 2008"צפופה ועוצמתית, אך עשירה להפליא, גמישה ומובנית היטב בליבה. מציע ניחוחות של פטל שחור, אדמה טרייה וקלי סמוקי, עם ברי בר בשלים אך ממוקדים, מוקה-אספרסו ופלפל לבן טעמים. לשתות עכשיו עד 2012. 950 מקרים שנעשו.צופה ביין93 נקודות