קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות1
ציון בריאות14
מגזין

קאלואה טירמיסו

קאלואה טירמיסו
Kahlua Tiramisu הוא מתכון ים תיכוני המגיש 1. מנה אחת מכילה עד 36 גרם חלבון 182 גרם של שומן, וסך הכל 3020 קלוריות. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם אבקת קקאו, תערובת פודינג מיידית vanillan, ladyfingers, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. נסו Kahlua Tiramisu, Kahlua Tiramisu, ו בראוניז קלואה עם ציפוי חמאה מוקה קאלאואה מוקה וקרמל מלוח שוקולד לבן קלואה מוקה לאטה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.