קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

בראוניז של חול ארט

בראוניז של חול ארט
Sand Art Brownies לוקח בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מתאים ל-16 ומחירו 31 סנט למנה מנות. לקינוח הזה יש 188 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -7 גרם שומן למנה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזו. אדם אחד היה שמח שהם ניסו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו קקאו לאפייה, מלח, סוכר חום ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 14% . הציון הזה גרוע למדי. מתכונים דומים: בראוניז של חול ארט , תערובת בראוניז של חול ארט ותערובת בראוניז של חול ארט .

הוראות

1
בקערה קטנה מערבבים את הקמח, המלח ואבקת האפייה. ב-1-Qt. מיכל זכוכית, שכבה את תערובת הקמח, הקקאו, הסוכר, הסוכר החום, השוקולד צ'יפס ו-M&M's, אורזים היטב בין כל שכבה. מכסים ומאחסנים במקום קריר יבש עד 6 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 זילוף בצורת לב2 זילוף בצורת לב
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: קרם שרי, יין פורט, Moscato Dasti

קרם שרי, יין פורט ומוסקטו ד'אסטי הם הבחירות המובילות שלי לבראוניז. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את NV Johnson Estate Cream Shery. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "