קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

קאפקייקס אדומים, לבנים וכחולים

קאפקייקס אדומים, לבנים וכחולים
עוגות אדומות, לבנות וכחולות יכולות להיות בדיוק אמריקאי מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 429 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 19 גרם שומן. מתאים ל-24 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. אם יש לך אבקת סוכר, קצפת, חמאה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה עובד טוב כמו קינוח. עם כפית ציון של 12% המנה הזאת די גרועה. נסו קאפקייקס אדומים, לבנים וכחולים, קאפקייקס אדומים, לבנים וכחולים, ו אדום, לבן וכחול "עניבה-צבע" קאפקייקס ג'מבו (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין עוגה לבנה, מחממים תנור ל 350 מעלות. מקציפים חמאה וקיצור במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד שמנת; מוסיפים בהדרגה סוכר, מכים היטב.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים ביצים, 1 בכל פעם, מכים עד מעורבב לאחר כל תוספת.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים קמח, אבקת אפייה ומלח; מוסיפים לתערובת חמאה לסירוגין עם חלב חמאה, מתחילים ומסתיימים בתערובת קמח. לנצח במהירות נמוכה עד מעורבב לאחר כל תוספת. מערבבים בתמציות.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים כוסות אפייה נייר 2 (12 כוס) מחבתות מאפין, מעיל עם ספריי בישול; הבלילה כפית לתוך כוסות, מילוי שני שליש מלא.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים במשך 12 עד 15 דקות או עד מפרט עץ מוכנס במרכז יוצא נקי. מגניב מחבתות על מדפי תיל 10 דקות; להסיר מחבתות כדי מדפי תיל, מגניב לחלוטין.
6
ממלאים כל קאפקייק בריבת תות או אוכמניות. כדי למלא קאפקייקס, הכנס את קצה כף עץ או יתד למרכז הקאפקייקס כדי לעשות חור. למלא שקית מקפיא פלסטיק zip-top עם מילוי. השתמש מספריים או מזמרה מטבח כדי לגזור על 1/4 אינץ ' מפינה אחת של התיק; להכניס את התיק לתוך החור של הקאפקייקס. לסחוט בעדינות עד מילוי מגיע לחלק העליון של כל עוגה.
מרכיבים שתצטרך
7
כדי להכין ציפוי וניל, לנצח הראשון 4 מרכיבים במהירות בינונית עם מיקסר חשמלי עד שמנת. בהדרגה להוסיף אבקת סוכר, פועם במהירות נמוכה עד מעורבב. לנצח במהירות גבוהה 2 דקות או עד שמנת. תכין 3 כוסות. מחלקים ציפוי לשלוש קערות. קערת ציפוי Tinet1 עם הכמות הרצויה של צבע מאכל אדום וקערה 1 של ציפוי עם הכמות הרצויה של צבע מאכל כחול.
מרכיבים שתצטרך
8
הכנס קצה מתכת לתוך שקית גדולה לקשט; כפית 1/4 כוס כל אחד אדום, לבן, ציפוי כחול לתוך התיק. צינור שיא נדיב של ציפוי על כל עוגה. למעלה כל אחד עם סוכריות, כוכבים נצנצים, 1 ממתקים אדומים, ואם תרצה, 1 כוכב לבחור.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2(חוֹרֶף)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת תות או אוכמניותריבת תות או אוכמניות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, מרוכךחמאה, מרוכך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)4largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפיית נייראפיית נייר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת אבקת סוכרחבילת אבקת סוכר0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,תמצית וניל ברורהתמצית וניל ברורה2(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח חיטה רכה לכל מטרהקמח חיטה רכה לכל מטרה3(חוֹרֶף)אינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון