קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות18
ציון בריאות2
מגזין

קאפקייקס מוקה לאטה כפול

קאפקייקס מוקה לאטה כפול
קאפקייקס מוקה לאטה כפול הוא צמחוני קינוח. מנה זו מכילה סביב 6 גר' של חלבון, 26 גרם של שומן, וסך הכל 420 קלוריות. מתאים ל-18 מנות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-3 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. לך לחנות ותביא סוכר מגורען, שמן צמחי, תמצית ונילן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-25 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו קאפקייקס מוקה שוט כפול, עוגות מוקה לאטה, ו Affogato שוט כפול (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את הצ ' יפס בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים את השמנת הכבדה בסיר קטן רק עד שהיא מבעבעת סביב הצדדים. מיד לשפוך את השמנת החמה על השוקולד, לתת את הקערה לנער טוב ולתת לעמוד 10 דקות, רועד את הקערה מדי פעם. ואז לטאטא עד התערובת היא הומוגנית, 20 עד 30 שניות. צמרמורת על 40 דקות, ערבוב מדי פעם גירוד את הצדדים, עד התערובת היא כמעט להפיץ. תן לו להקציף קצר אחר, ולתת לעמוד בטמפרטורת החדר עד שהוא בעקביות ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
שוקולדשוקולד
ציפויציפוי
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
קערהקערה
3
עבור העוגות: מחממים את התנור ל 325 מעלות f. קו מחבתות מאפין רגיל עם 20 ספינות קאפקייקס. בקערה קטנה, מערבבים את שבבי השוקולד לתוך האספרסו החם עד מומס; קריר במקרר לטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד צ ' יפסשוקולד צ ' יפס
קאפקייקסקאפקייקס
אספרסואספרסו
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
קערהקערה
תנורתנור
4
לנפות את הקמח, אבקת קקאו, אבקת אפייה ומלח לקערה. בקערה של מערבל לעמוד חשמלי עם מצורף משוט, להכות את הביצים, סוכר מגורען, רסק תפוחים, שמן וניל במהירות בינונית גבוהה במשך כ 2 דקות. הכה בתערובת שוקולד מקורר עד התערובת היא הומוגנית. עם המיקסר במהירות בינונית-נמוכה, מוסיפים את תערובת הקמח ומכים רק עד incorporated, גירוד הצדדים לפי הצורך. זה בסדר אם הבלילה קצת גבשושית. באמצעות סקופ גלידה 1/4 כוס, למלא כל אוניית קאפקייקס עם הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
אבקת אפייהאבקת אפייה
אבקת קקאואבקת קקאו
רסק תפוחיםרסק תפוחים
שוקולדשוקולד
גלידהגלידה
קאפקייקסקאפקייקס
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
קערהקערה
5
אופים עד שבוחן עוגה מוכנס במרכז יוצא עם כמה פירורים לחים מצורפים, 18 עד 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
להעביר את המחבתות כדי קירור מתלים מגניב במשך כ 10 דקות, ולאחר מכן להעביר את העוגות אל המדפים כדי להתקרר לחלוטין לפני מילוי וזיגוג.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
7
בעוד הקאפקייקס מגניב, לעשות את המילוי: בקערה של מערבל חשמלי מצויד מצורף whisk, מקציפים את הסוכר של שמנת ממתקים לפסגות המשרד. במהירות נמוכה, להקציף באספרסו. השתמש באופן מיידי, או להחזיק במקרר עד מוכן להרכיב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
קאפקייקסקאפקייקס
אספרסואספרסו
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
מקציףמקציף
קערהקערה
8
כדי להרכיב: השתמש corer תפוח או baller מלון כדי להסיר את המרכז מכל cupcake, על שלושה רבעים של הדרך לתוך הקאפקייק. השתמש שקית מאפה כדי צינור חלק קרם האספרסו מילוי למרכזים. צינור רוזט גדולה של גנאש שוקולד מריר על גבי כל קאפקייק.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד מרירשוקולד מריר
אספרסואספרסו
קאפקייקסקאפקייקס
תפוחתפוח
קרםקרם
מלוןמלון
ציוד שתשתמש בו
מלון Ballerמלון Baller
תפוח קוררתפוח קורר
שקית מאפהשקית מאפה

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(חוֹרֶף)סוכר ממתקיםסוכר ממתקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס מרירשוקולד צ'יפס מריר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשוקולד צ'יפס מרירשוקולד צ'יפס מריר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו תהליך הולנדיאבקת קקאו תהליך הולנדי3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאספרסו חםאספרסו חם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אספרסו קראספרסו קר2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לא סופגקמח לא סופג2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרסק תפוחים לא ממותקרסק תפוחים לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות