קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

קארי ברווז

קארי ברווז
ברווז קארי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 1262 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 107 גרם שומן. גשו לסופר וקנו פטריות צדפה, עשב לימון, שום, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב ליצ'י אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בוקו ליצ'י שרבט (קוקוס וליצ' י סורבה) כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו מנגו קארי ברווז, קארי ברווז אדום תאילנדי, ו קארי ברווז תאילנדי אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים חתיכות ברווז העור בצד למטה בתנור הולנדי או סיר גדול. לאט לעבד שומנים תחת חום בינוני עד העור הוא השחמה. גם את הצד השני. ייתכן שיהיה עליך לעשות זאת בקבוצות, לא overrowd המחבת. השאר את חתיכות הברווז בצד לשימוש מאוחר יותר. אתה יכול לספוג את השמן העודף עם מגבות מטבח.
מרכיבים שתצטרך
ברווז שלםברווז שלם
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
סופרסטה יבשה מתוקה, פרוסה, להגשהסופרסטה יבשה מתוקה, פרוסה, להגשה
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Hofer Gruner Veltliner (1 ליטר). יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Hofer Gruner Veltliner (1 ליטר)
Hofer Gruner Veltliner (1 ליטר)
מן הקרקעות צפופות של אוסטריה ויינווירטל, בבקבוק תחת כובע כתר נוח (אין כלים מפוארים הדרושים) ורק נפח מספיק עבור 2 אנשים.