קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות57
מגזין

קארי חומוס צמחוני עם לפת

קארי חומוס צמחוני עם לפת
קארי חומוס צמחוני עם לפת נטול גלוטן, וטבעוני מנה עיקרית. מנה אחת מכילה 481 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לך לפת, אבקת קארי, פלפל סדוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 5 דקות. . אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : Crock-Pot® בישול איטי חומוס צמחוני קארי, סלט חומוס צמחוני חריף, ו קישואים וקציצות חומוס (צמחוני מדי!).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית בסיר גדול על אש בינונית. מערבבים את הבצל, שום, כמון, אבקת קארי; לבשל ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את שעועית חומוס, פלפל אדום, לפת, תירס ורוטב עגבניות. מתבלים בפתיתי פלפל אדום, מלח ופלפל שחור. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני-גבוה, ואז להפחית את החום בינוני-נמוך, לכסות, ומבשלים עד הירקות רכים הקארי התעבה, 1 1/2 עד 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Leth Steinagrund Gruner Veltliner. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
Leth Steinagrund Gruner Veltliner
Leth Steinagrund Gruner Veltliner
האף משלב תבלין עם פירות רדוקטיביים; החיך מציג הערות פלפל; Veltliner קלאסי מ טרסות loess. יין זה הוא חלק מקו של Leth המציג מורכבות בטעם, מינרליות ועמידות.