קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות79
מגזין

קארי חומוס תרד

קארי חומוס תרד
קארי חומוס תרד עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 288 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 9 גר' של שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לך משחת קארי, פלפל טחון, תירס מוקרם, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 88%. מתכונים דומים: חומוס וקארי תרד, חומוס וקארי תרד, ו קארי חומוס תרד.

הוראות

1
בווק גדול או מחבת חום שמן על חום בינוני; בצל מטגן עד שקוף. מערבבים תירס מוקרם להדביק קארי. לבשל, ערבוב קבוע, במשך 5 דקות. כשאתם מערבבים, מוסיפים מלח, פלפל ושום.
מרכיבים שתצטרך
תירס מוקרםתירס מוקרם
משחת קארימשחת קארי
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
(צינור גדול)(צינור גדול)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
מערבבים בשעועית חומוס ומקפלים בעדינות בטופו.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
3
הוסף תרד וכיסוי. כאשר תרד הוא רך, להסיר מחום ומערבבים בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Raats המקורי Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
Raats מקורי Chenin Blanc
Raats מקורי Chenin Blanc
Chenin המקורי הוא בעל מבנה ללא שימוש בכל אלון על מנת לשמר את "המקורי" של היין, תוסס פרי fesh אופי. זה ארוז עם טעמים עסיסיים של אננס, תפוח טעים זהוב והדרים, עם רמזים של זנגביל, יערה ופריחה כתומה מינרליות יפה. זה בהיר, מציע טעים מן Chenin מאסטר Bruwer ראטס יריבים מיטב Loire עמק Chenin."באמת נקי לחתוך, עם אפרסק לבן, יערה ורשימות מינרליות כי לנהוג דרך ארוך, מוגדר היטב לסיים. יש גם חומציות פריך גדול קבור כאן."צופה ביין89 נקודות