קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מגזין

קארי ירקות דרום הודי

קארי ירקות דרום הודי
לכו לחנות ותרימו כוסברה טחונה, מלאי ירקות, אפונה מתוקה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 86%. נסו קארי ירקות דרום הודי, דרום הודי בהשראת קארי ירקות Sambar, ו חצילים הודיים דרום (חצילים חציל) קארי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בתבשיל כבד או מחממים אותו על אש נמוכה ומטגנים את הבצל הפרוס המפוזר במעט מלח עד שהוא מתחיל להתרכך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את רצועות הג ' ינג 'ר וצ' ילה ומערבבים מדי פעם בזמן הבישול במשך כ 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
3
מוסיף את פתיתי צ 'ילי, כורכום, כמון, כוסברה וג' ינג ' ר. מערבבים היטב ולתת לבשל במשך כ 1 דקה בערך.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
כוסברה.כוסברה.
כורכוםכורכום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כמוןכמון
4
יוצקים חלב קוקוס, מלאי, סוכר וממרח תמרינדי. מערבבים לשלב. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני-נמוך ומוסיפים את הכרובית קודם, ואז את הברוקולי. מבשלים 10 דקות, ואז מוסיפים את השעועית הירוקה ותירס התינוק. בדוק את הירקות לאחר כ 5 דקות בערך כדי לראות אם הם רכים, לתת להם לבשל במשך זמן רב יותר במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
הדבק תמרינדיהדבק תמרינדי
חלב קוקוסחלב קוקוס
כרוביתכרובית
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
ירקירק
תירס בייביתירס בייבי
ברוקוליברוקולי
מלאימלאי
סוכרסוכר
5
ברגע שהם רכים מוסיפים את הסוכר מצליפה ומתבלים לפי הטעם, לפי הטעם. כאשר אפונה הצמד סוכר חם, לשרת בנדיבות זרועים עשבי תיבול על פי בחירתך.
מרכיבים שתצטרך
אפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר
עשבי תיבולעשבי תיבול
סוכרסוכר
6
להעביר את הקארי לקערה הגשה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת קאריאבקת קארי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מגישים עם קצת אורז רגיל או קצת לחם הודי מחומם בצד לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
לחם שטוחלחם שטוח
אורזאורז

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות תירס תינוק, חצוי (אודותאונקיות תירס תינוק, חצוי (אודות8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק12 אונקיות ברוקולי, מחולק לפרחים (אודות12 אונקיות ברוקולי, מחולק לפרחים (אודות383אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק12 אונקיות כרובית, מחולק לפרחים (אודות12 אונקיות כרובית, מחולק לפרחים (אודות1אינצ ' יםזנגביל טרי, קלופים וחותכים לרצועות עדינותזנגביל טרי, קלופים וחותכים לרצועות עדינות2(חוֹרֶף)2 כפות פטרוזיליה עלים שטוחים איטלקית קצוצה2 כפות פטרוזיליה עלים שטוחים איטלקית קצוצה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית ירוקה, גזוז וחצי (קומץ גדול)שעועית ירוקה, גזוז וחצי (קומץ גדול)1ירוק צ'ילה זרע קצוץ דקירוק צ'ילה זרע קצוץ דק11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1צביטהקמצוץ מלח כשרקמצוץ מלח כשר0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי צ'יייל כתושיםפתיתי צ'יייל כתושים1בצל, קלופים, חצוי וחותכים לחצי ירחיםבצל, קלופים, חצוי וחותכים לחצי ירחים11 קילו קישואים,ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות סוכר הצמד אפונה (אודותאונקיות סוכר הצמד אפונה (אודות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)הדבק תמרינדיהדבק תמרינדי11 קילו קישואים,כורכוםכורכום9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוטפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוט2(חוֹרֶף)שמיר קצוץ או כוסברה, או תערובת של שניהםשמיר קצוץ או כוסברה, או תערובת של שניהם

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Aichenberg פרימיום Gruner Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.