קושימומחה
מוכן ב1 ש, 12 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

קארי כבש הודי דרומי

קארי כבש הודי דרומי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל קארי כבש הודי דרום. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 565 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-4 היו אומרים שזה פגע במקום. לך לחנות ותביא עלי קארי, כבש עצמות, זרעי כוסברה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 12 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו קארי כבש הודי דרומי, קארי ירקות הודי דרום עם עלי קארי, ו קארי עוף הודי דרום (מתכונים דומים).

הוראות

1
התחל על ידי הגדרת סיר גדול, כבד מבוסס על חום בינוני. לטחון את שיני, שומר, כמון, כוסברה, וכורכום במטחנת תבלינים.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה.כוסברה.
כורכוםכורכום
ציפורןציפורן
שומרשומר
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים שמן לסיר החם ושופכים את התבלינים. לזרוק מקלות קינמון, עלי דפנה, עלי קארי, וצ ' ילי. טוסט במשך 2-3 דקות עד הזהב ארומטי-להיזהר, העלים יהיה להתיז קצת. בזמן שהם קלייה, להוסיף בצל, שום וג ' ינג ' ר למעבד מזון ודופק עד קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
מקל קינמוןמקל קינמון
עלי קאריעלי קארי
עלי דפנהעלי דפנה
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
תבליניםתבלינים
בצלבצל
טוסטטוסט
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
סירסיר
3
טלה בקוביות עם מלח ופלפל ואז מוסיפים לסיר של שמן ותבלינים. חום בכל מקום, בערך 5-7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תבליניםתבלינים
כבשכבש
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיפים פירה בצל וזיעה קצת כדי להסיר חלק מהלחות-כ 8 דקות. מערבבים עם כף עץ כמו שאתה הולך. עכשיו להוסיף עגבניות טריות לכסות מעט עם מכסה. להפחית את החום ומבשלים במשך 40 דקות עד הטלה הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
כבשכבש
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
5
הסר את המכסה ואת שומן רזה מעל פני השטח. מקפלים את היוגורט ומבשלים עוד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
יוגורטיוגורט
6
מקשטים עם כוסברה טרייה קצוצה וצדפות משרתים עם אורז בסמטי מאודה וraita.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
אורז בסמטיאורז בסמטי
בצל ירוקבצל ירוק
RaitaRaita

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. להירגע ריזלינג עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
תירגע, ריזלינג.
תירגע, ריזלינג.
מכרמים של אזור היין מוסל, הענבים הריזלינג האלה מבשילים באדמה צפחה ומינרלית ונקטפים על בסיס הטעם והבשלות האופטימליים שלהם. קר מותסס במכלי נירוסטה, יין זה מביא חומציות טבעית, מתן איזון מושלם כי הוא פריך מרענן ומשאיר את הפה להשקות יותר.תירגע ריזלינג הוא מותסס מעט יבש עם זר פירותי נפלא וטעמים אינטנסיביים של תפוחים ואפרסקים עם רק רמז של הדר.תירגע ריזלינג הוא טעים בכוחות עצמו! אבל זה זוגות בצורה מושלמת עם מגוון רחב של מזונות, מאכלי ים ועוף בגריל למנות אסייתיות מתובלות וסלטים טריים.