קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

קארי עוף חמוציות

קארי עוף חמוציות
קארי עוף חמוציות יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, יש בו בסה"כ : 321 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. אם יש לך מלח, חמוציות, מרק עוף, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב אבקת קארי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת קארי עם מנגו ופיסטוק כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. נסו עוף אנדרה קארי-kodi kura עם רוטב (קארי עוף פשוט ), [סקירה-מוצר] ספידי מלזי עוף קארי (ft. A1 בשר מיידי קארי רוטב), ו קערות עוף קארי הודיות עם רוטב יוגורט קארי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Brundlmayer Kamptaler Terrassen גרונר Veltliner. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 25 דולר.
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
Brundlmayer Kamptaler Terrassen Gruner Veltliner
פרחים, פירות סיד עדין, תפוח ואורן תפוח עם רמז של עשבי תיבול, תבלין ושמרים, רך בטעם הראשון, למרות החומציות התוססת שלה, אז פשוט, טרי על החיך, פירות רכים, ניואנסים מינרליים, מבנה טוב ואיזון, גוף בינוני ומינרלים עדינים בגימור הפיקנטי.לוויה מושלמת למתחילים רבים כגון פורל מעושן, בשר חזיר, ירקות קרים, טאפאס, או גבינת עיזים במרינדה טרי עם עשבי תיבול; גם טוב מאוד עם ברביקיו דגים, מזון ים, או עוף קלוי.