קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

קארי קוקוס צמחוני עם טופו

קארי קוקוס צמחוני עם טופו
קארי קוקוס צמחוני עם טופו נטול גלוטן, וטבעוני ומספק כ 6 מנות. מנה זו מכילה סביב 11 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 337 קלוריות. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ SippitySup יש 3 אוהדים. זה הוא מחיר סביר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. אם יש לך זנגביל piced, אפונה שלג, רסק צ'ילי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: קארי קוקוס צמחוני עם טופו, קארי קוקוס קשיו טופו צמחוני, ו קארי הודי צמחוני פשטידת טופו.

מרכיבים

0עלים ciliantro לטעום כמו לקשטעלים ciliantro לטעום כמו לקשט2(יכול להיות או להרחיק)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס משומרחלב קוקוס משומר0שמן אגוזים pean, לפי הצורך ווקשמן אגוזים pean, לפי הצורך ווק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרובית, חתוכה לפרחיםכרובית, חתוכה לפרחים3(יכול להיות או להרחיק)ממרח צ'ילי בסגנון תאילנדי, או לפי הטעםממרח צ'ילי בסגנון תאילנדי, או לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיבש מגורר אפייה מסוג קוקוס, unsweetenedיבש מגורר אפייה מסוג קוקוס, unsweetened4שום clv, קלופים טחוןשום clv, קלופים טחון13 אינץ ' זנגביל piced, קלופים דק פרוס3 אינץ ' זנגביל piced, קלופים דק פרוס1פלפל ירוק, ללא זרע ופרוספלפל ירוק, ללא זרע ופרוס0מיץ 1 לייםמיץ 1 ליים5עלי ליים כפירעלי ליים כפיר1קטןבצל, לחתוך לקוביות 1/4 אינץבצל, לחתוך לקוביות 1/4 אינץ1פלפל אדום, ללא זרע ופרוספלפל אדום, ללא זרע ופרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה שלג, שמאל שלם או לחתוך לשנייםאפונה שלג, שמאל שלם או לחתוך לשניים3(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטופו מוצק, מנוקז וחתוך לקוביותטופו מוצק, מנוקז וחתוך לקוביות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוטפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוט1קטןבטטה או בטטה, קלופים וקפואים בחתיכות 3/4 אינץבטטה או בטטה, קלופים וקפואים בחתיכות 3/4 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות, פרוסות או שמאליות שלמות אם קטנותפטריות, פרוסות או שמאליות שלמות אם קטנות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Indaba Chenin Blanc. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.