קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות77
מגזין

קבב חזיר עם רוטב רומסקו

קבב חזיר עם רוטב רומסקו
המתכון קבב חזיר עם רוטב Romesco יכול לספק הכמיהה האירופית שלך בערך 3 שעות ו-10 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 487 קלוריות, 54 גרם חלבון ו 25 גרם של שומן למנה. אם יש לכם זרעי כמון, פפריקה, לחם עבה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. נסו קבב עוף בגריל עם רוטב רומסקו, קבב הליבוט רוזמרין עם רוטב רומסקו, ו כריך חזיר עם רוטב רומסקו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את הכמון, פפריקה מעושנת, פתיתי פלפל אדומים, שום, גרידת לימון ומיץ, ו 1 כפית מלח בקערה גדולה. מערבבים את שמן הזית כדי להפוך את הדבק רופף.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פפריקה מעושנתפפריקה מעושנת
גרידת לימוןגרידת לימון
שמן זיתשמן זית
שוםשום
כמוןכמון
מיץמיץ
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את החזיר וזורקים למעיל לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
3
בואו לשבת בטמפרטורת החדר עד 2 שעות או לקרר לילה.
4
הפוך את רוטב romesco: מעיל מחבת עם שמן זית, מקום על אש בינונית ולהוסיף את פתיתי שום ופלפל אדום. כאשר השום מתחיל להפוך לזהב, מוסיפים את העגבניות ופלפלי פיקילו. מתבלים במלח ומבשלים עד שהעגבנייה רכה ורגשנית, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפל פיקילופלפל פיקילו
שמן זיתשמן זית
רוטברוטב
שוםשום
עגבנייהעגבנייה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
הסר מהחום; תן להתקרר. מחממים גריל עד בינוני. גריל את הלחם משני הצדדים עד קלוי.
מרכיבים שתצטרך
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
בואו מגניב; לחתוך לקוביות. דופק את השקדים וקוביות הלחם במעבד מזון כדי ליצור משחה גסה.
מרכיבים שתצטרך
קוביות לחםקוביות לחם
שקדיםשקדים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
7
מוסיפים את תערובת העגבניות המבושלת וזורקים פנימה את הזעפרן, החומץ והפטרוזיליה. דופק למחית. טעם ומתבלים במלח, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
זעפרןזעפרן
חומץחומץ
עגבנייהעגבנייה
מלחמלח
8
הוסף כמה כפות של שמן זית או מים אם התערובת היא ממש עבה. שיפוד החזיר כדי להפוך קבב, לשים 4 או 5 חתיכות של בשר על כל שיפוד. זה בסדר אם הבשר נוגע, אבל לעשות את זה באופן רופף כל כך החום מגיע לכל הצדדים של הבשר ואת הטבחים חזיר באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
מיםמים
בשרבשר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
שיפודיםשיפודים
9
לצחצח את הגריל עם מברשת תיל ולאחר מכן לשפשף עם מגבת נייר משומנת. גריל שיפודים מכל הצדדים כך שכל צד מקבל נחמד וחום( מזון חום טעים), 5 עד 8 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
שיפודיםשיפודים
גרילגריל
10
להעביר את הקבב למגש ולתת לנוח 5 עד 10 דקות.
11
מגישים עם רוטב romesco. צילום אנטוניס אכילאוס
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

1עגבניות סטייקים, קצוץ גסעגבניות סטייקים, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרקונה או שקדים blanchedמרקונה או שקדים blanched2אינצ ' יםפרוסה עבה לחם מעופשפרוסה עבה לחם מעופש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי כמון, קלוי טחון דקזרעי כמון, קלוי טחון דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק2ציפורן קטנהשום, מרוסקשום, מרוסק1גרידה מגוררת ומיץ לימוןגרידה מגוררת ומיץ לימון4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולה, ועוד במידת הצורךשמן זית כתית מעולה, ועוד במידת הצורך2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, ועוד במידת הצורךשמן זית כתית מעולה, ועוד במידת הצורך142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל פיקילו, קצוץ גספלפל פיקילו, קצוץ גס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירך חזיר, חתוך לקוביות 1 אינץירך חזיר, חתוך לקוביות 1 אינץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות1צביטהקורט פתיתי פלפל אדוםקורט פתיתי פלפל אדום1צביטהזעפרן קטןזעפרן קטן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ שריחומץ שרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות